Szkolenia otwarte dostarczają bardzo konkretną wiedzę, zazwyczaj w wąskim, specjalistycznym zakresie.
Uczestnik takiego szkolenia dostaje nie tylko obszerne, dobrze dopracowane materiały (przykładamy do nich bardzo dużą uwagę), z których może korzystać także po szkoleniu, ale także okazję do wymiany doświadczeń.
W szkoleniu otwartym mogą wziąć udział uczestnicy z różnych firm i z różnych branż, dzięki czemu zawsze można liczyć na ciekawe dyskusje.
W przypadku chęci uczestnictwa w konkretnym szkoleniu, należy skorzystać z formularza kontaktowego, który znajduje się przy każdym temacie.
Ogromną zaletą szkoleń zamkniętych jest to, że można pracować na konkretnych przykładach, dedykowanych nie tylko do firmy, dla której prowadzimy szkolenie, ale wręcz do konkretnej grupy (inaczej wygląda np. szkolenie z rozwiązywania problemów dla grupy produkcyjnej, a inaczej dla administracji, pomimo że pochodzą z tej samej firmy).
Mamy specjalne, opracowane przez nas narzędzie do identyfikacji potrzeb grupy szkoleniowej i jej przedszkoleniowych kompetencji. Na podstawie tak zebranych informacji możemy przygotować szkolenie o takim zakresie, który rzeczywiście jest potrzebny szkolonym pracownikom.
Sprawdź jak to u nas działa w praktyce!
Z uwagi na to, że praktycznie każdy projekt jest inny, i to nie tylko w zakresie celów, ale przede wszystkim specyfiki organizacji i jej otoczenia, każdy projekt zaczynamy od auditu „zero”. Nam dostarcza on bardzo wielu cennych informacji pozwalających na opracowanie realnego harmonogramu projektu, a dla klienta jest okazją do podkreślenia szczególnie ważnych dla niego elementów.
To do czego staramy się przywiązywać bardzo dużą uwagę, to budowanie bardzo dobrych relacji interpersonalnych z zespołem wdrożeniowym. W każdym projekcie są kryzysy, w każdym projekcie są trudne terminy – w dobrej atmosferze możemy sobie z tym o wiele łatwiej radzić.
Audit w firmie nie musi być powodem stresu – to przede wszystkim narzędzie do rozwoju systemu. Naszą specjalnością są audity „przedcertyfikacyjne” – dzięki wielu latom doświadczenia jesteśmy w stanie bardzo dokładnie ocenić zgodność systemu z podanymi kryteriami auditu i doradzić, jak ten system poprawić. Wielokrotnie wykazywaliśmy niezgodności, których nie zauważyli nawet uważni auditorzy drugiej strony (auditorzy klientów) – dlatego też to zawsze nasz klient decyduje, które z naszych uwag poauditowych ostatecznie wdrożyć, czyli na ile „idealny” chce mieć system.
Prowadzimy również warsztaty dla auditorów wewnętrznych, rozwijamy ich warsztat pracy, dzięki czemu każdy ich audit będzie mógł przynieść wiele korzyści.
Konsultacje są jak korepetycje – pomagamy w rozwiązaniu konkretnych problemów. Dobrze dobrane kompetencje konsultanta są jak zwykle kluczem do sukcesu. Obszary, w których mamy wybitne kompetencje, to m.in. systemy zarządzania, zarządzanie ryzykiem, statystyka w zarządzaniu i optymalizacja procesów.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna