Szkolenie omawia zasady prowadzenia badań satysfakcji klientów w różnego rodzaju organizacjach (hotele, firmy produkcyjne, firmy usługowe, administracja państwowa i inne).
Na szkoleniu zostaną przedstawione najciekawsze metody analizowania wyników badań zadowolenia klientów oraz omówione i przećwiczone zasady tworzenia ankiet.
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Uczestnicy zrozumieją dobrze kontekst szkolenia i będą potrafili wiązać zadowolenie klientów z zarządzaniem wynikami osiąganymi przez organizację
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Przećwiczenie na wielu praktycznych przykładach zasad tworzenia kwestionariuszy pozwoli na skuteczne przygotowanie się do tworzenia własnych ankiet
Uczestnicy będą potrafili układać pytania oraz dobierać do nich odpowiednie skale pomiarowe
Omówione będą zasady wyznaczania odpowiedniej wielkości próbki oraz obliczania poziomu błędu przy badaniach ankietowych
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
W ramach dyskusji omówione będą najbardziej czytelne metody prezentacji danych ankietowych
Omówione też będą metody oceny rzetelności ankiet
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Metoda CSI to jedno z najbardziej czytelnych podejść do wizualizacji wyników poankietowych
Jej wielką zaletą jest m.in. bezpośrednie wskazywanie działań, które należy zdaniem klientów szybko podjąć w zakresie doskonalenia ich obsługi
Uczestnicy szkolenia po kilku specjalnie przygotowanych ćwiczeniach nabędą umiejętności swobodnego posługiwania się wskaźnikiem CSI
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Wskazane będą metody oceny stabilności poziomu zadowolenia klientów oraz zaawansowane narzędzia do analizy danych ankietowych
Zajęcia mają formę wykładowo-ćwiczeniową. Uczestnicy będą ćwiczyli przygotowywanie badania oraz analizowanie danych liczbowych pochodzących z badania. Będą też oceniali ankiety różnych anonimowych firm oraz opracowywali swoją własną ankietę.
W czasie szkolenia możliwa jest dyskusja na temat najlepszych rozwiązań w zakresie badania satysfakcji klientów dla konkretnej firmy.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Adresaci:Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie badań zadowolenia klientów i analizę ich wyników. Pełnomocnicy ds. zarządzania jakością. Auditorzy wiodący chcący poszerzyć swoją wiedzę z zakresu badania satysfakcji klientów.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna