Podczas szkolenia uczestnicy poznają w jaki sposób budować w organizacji system zarządzania reklamacjami oraz poznają wytyczne Polskich Norm z tego zakresu. Dowiedzą się również jak zarządzać i doskonalić proces postępowania z reklamacjami.
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Wprowadzenie do prawnych aspektów zarządzania reklamacjami
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Omówione będą wytyczne Polskich Norm, które mogą stać się podstawą budowanego w organizacji systemu zarządzania reklamacjami
ZAWARTOŚĆ:
OPIS:
Przedstawione będą najlepsze praktyki w zakresie zarządzania reklamacjami. Omówiony też będzie sposób identyfikowania przyczyn reklamacji i ich raportowania klientom
Szkolenie obejmuje część teoretyczną w formie prezentacji, analizy przykładów oraz dyskusji, a także część praktyczną w formie warsztatów ćwiczeniowych.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Adresaci:Osoby związane z procesem zarządzania reklamacjami w firmie
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna