Menu
Odwiedź nas również na:
Facebook
Centrum klienta
  • polski
  • angielski
Facebook

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

  • Systemy zarządzania jakością
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych

Zakres

Podczas szkolenia uczestnicy poznają w jaki sposób budować w organizacji system zarządzania reklamacjami oraz poznają wytyczne Polskich Norm z tego zakresu. Dowiedzą się również jak zarządzać i doskonalić proces postępowania z reklamacjami.

Informacje o programie

Szczegóły po naciśnięciu +

ZAWARTOŚĆ:

  • System zarządzania w motoryzacji a reklamacje
  • Odpowiedzialność prawna za wyrób w warunkach europejskich
  • Prawa oraz obowiązki dostawcy i klienta w przypadku reklamacji

OPIS:

Wprowadzenie do prawnych aspektów zarządzania reklamacjami

ZAWARTOŚĆ:

  • Wytyczne PN-ISO 10002:2006 „Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach”
  • Wykorzystanie PN-ISO 10002 w kontekście IATF 16949

OPIS:

Omówione będą wytyczne Polskich Norm, które mogą stać się podstawą budowanego w organizacji systemu zarządzania reklamacjami

ZAWARTOŚĆ:

  • Zasady rejestracji reklamacji
  • Raportowanie reklamacji do klienta i wewnątrz organizacji
  • Raport 8D jako standard motoryzacyjny
  • Identyfikacja przyczyn reklamacji i doskonalenie procesów (przegląd zalecanych metod)
  • Auditowanie procesu reklamacyjnego
  • Działania korygujące w ramach systemu zarządzania jakością a reklamacja

OPIS:

Przedstawione będą najlepsze praktyki w zakresie zarządzania reklamacjami. Omówiony też będzie sposób identyfikowania przyczyn reklamacji i ich raportowania klientom

Dodatkowe informacje:

Szkolenie obejmuje część teoretyczną w formie prezentacji, analizy przykładów oraz dyskusji, a także część praktyczną w formie warsztatów ćwiczeniowych.

Adresaci:

Osoby związane z procesem zarządzania reklamacjami w firmie

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
e-mail: biuro@proqual.pl
tel.: +48 71 355 18 08
fax: +48 71 72 313 94
Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
Facebook
© Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie!

* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.