Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

  • Systemy zarządzania jakością
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych

Zakres

Podczas szkolenia uczestnicy poznają w jaki sposób budować w organizacji system zarządzania reklamacjami oraz poznają wytyczne Polskich Norm z tego zakresu. Dowiedzą się również jak zarządzać i doskonalić proces postępowania z reklamacjami.

Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • System zarządzania w motoryzacji a reklamacje
  • Odpowiedzialność prawna za wyrób w warunkach europejskich
  • Prawa oraz obowiązki dostawcy i klienta w przypadku reklamacji

OPIS:

Wprowadzenie do prawnych aspektów zarządzania reklamacjami

ZAWARTOŚĆ:

  • Wytyczne PN-ISO 10002:2006 „Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach”
  • Wykorzystanie PN-ISO 10002 w kontekście IATF 16949

OPIS:

Omówione będą wytyczne Polskich Norm, które mogą stać się podstawą budowanego w organizacji systemu zarządzania reklamacjami

ZAWARTOŚĆ:

  • Zasady rejestracji reklamacji
  • Raportowanie reklamacji do klienta i wewnątrz organizacji
  • Raport G8D jako skuteczna metoda dokumentowania procesu reklamacji i analizy przyczyn
  • Raport A3
  • Identyfikacja przyczyn reklamacji i doskonalenie procesów (przegląd zalecanych metod)
  • Działania korygujące w ramach systemu zarządzania jakością a reklamacja

OPIS:

Przedstawione będą najlepsze praktyki w zakresie zarządzania reklamacjami. Omówiony też będzie sposób identyfikowania przyczyn reklamacji i ich raportowania klientom

DODATKOWE INFORMACJE:

Szkolenie obejmuje część teoretyczną w formie prezentacji, analizy przykładów oraz dyskusji, a także część praktyczną w formie warsztatów ćwiczeniowych.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Osoby związane z procesem zarządzania reklamacjami w firmie

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.