Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia otwarte

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

Zarządzanie reklamacjami

  • Systemy i standardy
    Szkolenie otwarte on-line
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 9:00-16:00
  • TERMIN: 11 października 2024 - on-line
  • KOSZT: 1600 zł netto - szkolenie on-line

Zakres

Na szkoleniu uczestnicy poznają przepisy oraz praktyczną stronę zarządzania reklamacjami. Pokażemy, jak w prosty sposób wykonywać analizę przyczyn źródłowych w trakcie procesu reklamacyjnego.

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Przekazanie uczestnikom wiedzy na temat skutecznego zarządzania reklamacjami w świetle Polskich Norm
  • Przedstawienie narzędzi i technik umożliwiających analizę tzw. przyczyn źródłowych w trakcie rozwiązywania problemów reklamacyjnych.
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • System zarządzania jakością a reklamacje.  
  • Odpowiedzialność prawna za wyrób w warunkach europejskich. 
  • Prawa i obowiązki dostawcy i klienta w przypadku reklamacji. 

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Wytyczne PN-ISO 10002:2020 „Zarządzanie jakością — Zadowolenie klienta — Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach”. 
  • Wykorzystanie PN-ISO 10002 w kontekście IATF 16949. 

ZAWARTOŚĆ:

  • Zasady rejestracji reklamacji. 
  • Raportowanie reklamacji do klienta i do wewnątrz organizacji. 
  • Raport G8D jako skuteczna metoda dokumentowania procesu reklamacji i analizy przyczyn. 
  • Raport A3. 
  • Identyfikacja przyczyn reklamacji i doskonalenie procesów (przegląd zalecanych metod i technik). 
  • Działania korygujące w ramach systemu zarządzania jakością a reklamacja. 
DODATKOWE INFORMACJE:

Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje.

Podczas tego szkolenia praktyka to m.in. zadania w zakresie:

  • Opracowanie i opisanie procesu reklamacji. 
  • Analiza przypadku z wykorzystaniem metody 5W2H oraz 5xdlaczego. 
  • Analiza przypadku z wykorzystaniem diagramu Ishikawy. 
  • Opracowanie raportu 8D. 

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Pracownicy i kierownicy działu obsługi klienta, Specjaliści ds. jakości, Właściciele małych firm, Przedstawiciele handlowi.

    Wybierz miejsce i termin szkolenia

    Dane uczestników

    Dane zgłaszającego

    Dane do faktury


    Rodzaj płatności:

    Dane do wysyłki faktury

    Rodzaj faktury

    Ankieta

    Poniższa ankieta jest dobrowolna. Wypełniając ją, pomagacie nam Państwo w zebraniu cennych informacji na dalszym rozwoju.
    Serdecznie dziękujemy.

    W jaki sposób dowiedziałeś/aś się o szkoleniach firmy PROQUAL?

    Administratorem danych osobowych Użytkownika Portalu jest firma PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J.
    z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław.
    Podane wyżej dane będą wykorzystywane w następujących celach:
    Realizacja usług szkoleniowych
    Badanie ankietowe ( w przypadku wypełnienia ankiety)

    Więcej informacji znajdą Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.