Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

Trener wewnętrzny – jak skutecznie i ciekawie prowadzić szkolenia w swojej firmie ?

Trener wewnętrzny – jak skutecznie i ciekawie prowadzić szkolenia w swojej firmie ?

Trener wewnętrzny – jak skutecznie i ciekawie prowadzić szkolenia w swojej firmie ?

  • Kierowanie ludźmi
  • CZAS TRWANIA: 2 dni / 16 godzin szkoleniowych

Zakres

  • Przyjrzenie się sobie jako trenerowi: identyfikacja mocnych stron oraz obszarów do wzmocnienia
  • Zdobycie wiedzy o pracy z grupą podczas szkoleń wewnętrznych oraz o różnych firmach przekazywania wiedzy
  • Wzmocnienie umiejętności komunikowania się z grupą oraz angażowania uczestników
  • Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
Informacje o programie

Zanim zacznę uczyć innych, najpierw nauczę się siebie.

ZAWARTOŚĆ:

  • Rola trenera w procesie uczenia się
  • Autodiagnoza DISC
  • Trener to lider – budowanie autorytetu
  • Werbalne i niewerbalne czynniki komunikowania się z grupą

Kogo szkolę?

ZAWARTOŚĆ:

  • Słowo o andragogice
  • Budowanie relacji i zaufania z grupą
  • Uczenie przez doświadczenia – Cykl Kolba
  • Dynamika grupy w trakcie szkolenia

Właściwe przygotowanie.

ZAWARTOŚĆ:

  • Identyfikowanie celu szkolenia
  • Potrzeby szkoleniowe: indywidualne vs. firmowe
  • Badanie potrzeb szkoleniowych Klienta wewnętrznego
  • Przygotowanie struktury i planu szkolenia (w nawiązaniu do Cyklu Kolba)
  • Jak przełożyć wiedzę o potrzebach na sposób prowadzenia szkolenia?
  • Słowo o logistyce szkoleniowej

W jaki sposób szkolić?

ZAWARTOŚĆ:

  • Otwarcie szkolenia – budowanie właściwej atmosfery i kontraktowanie
  • Metody angażowania uwagi odbiorców: C.O.R.E.
  • Mini-wykłady, ćwiczenia, case-studies, dyskusje i role-playing – co kiedy stosować?
  • Najcenniejszy prezent: informacja zwrotna
  • Pomoce wizualne PowerPoint, Kahoot, Menti oraz… flipchart.
  • Higiena pracy trenera

Wyzwania w trakcie szkoleń.

ZAWARTOŚĆ:

  • Trema trenera – z czego wynika, co z nią zrobić?
  • Mówienie do ściany – praca z niezaangażowanymi uczestnikami
  • „Ja tylko na chwilkę wyjdę na calla…” – jak w turbulentnym środowisku pracy utrzymać uwagę podczas szkolenia i przekazać jego treść?
  • Bierny i czynny opór uczestników
  • Bunt na pokładzie
  • Trener też człowiek – jak z klasą wyjść z niewiedzy bądź pomyłki?
DODATKOWE INFORMACJE:

Szkolenie ma formę warsztatów wspomaganych prezentacją multimedialną. Podczas szkolenia wykorzystywane są takie metody i narzędzia jak: ćwiczenia, treningi umiejętności, case studies na przykładach rzeczywistych, gry, mini-wykłady, mini-audity, dyskusje, role-playing. Omawiane zagadnienia dostosowywane są do uczestników, a zakres szkolenia może zostać dopasowany do specyfiki Państwa firmy.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:
  • Osoby, które w swojej pracy, oprócz pełnienia obowiązków przypisanych do swojego stanowiska, pełnia również rolę trenerów wewnętrznych

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.