Szkolenie pozwoli uczestnikom przede wszystkim przećwiczyć na wielu praktycznych przykładach temat QRQC procesowego. Omówione case study uczulą na typowe błędy popełniane przy QRQC i pozwolą wypracować najlepsze praktyki w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych.
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ĆWICZENIA:
Przegląd i określenie priorytetów zidentyfikowanych problemów;
Wspólna ocena dokumentacji – case study.
ZAWARTOŚĆ:
ĆWICZENIA:
Studium przypadku z metodami tworzenia i wyboru zespołu;
Definiowanie reguł zespołowych.
ZAWARTOŚĆ:
ĆWICZENIA:
Studium przypadku z 5W2H;
Tworzenie osi czasu dla powstałej niezgodności.
ZAWARTOŚĆ:
ĆWICZENIA:
Burza mózgów – „prawdziwa”, a nie grupowa dyskusja;
Diagram przyczynowo-skutkowy Ishikawy – podejście „precyzyjne”.
ZAWARTOŚĆ:
ĆWICZENIA:
Studium przypadku z LEQ i ZWI;
Wyciąganie wniosków z analizy LL/BP;
Wspólna ocena dokumentacji wewnętrznej klienta lub przykładowej od trenera.
Szkolenie może być prowadzone na realnych przykładach firmy – analiza wybranego projektu. Szkolenie przewidziane jest na 2 dni zajęć – w tym 1 dzień szkolenia oraz 1 dzień praktycznych warsztatów. Grupa uczestnicząca w szkoleniu nie powinna być większa niż 15 osób.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Adresaci:Pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, auditorzy, właściciele procesów, osoby odpowiedzialne za wdrażanie i dokumentowanie działań doskonalących oraz odpowiedzialne ze zarządzanie reklamacjami. Osoby chcące rozwinąć swoją wiedzę na temat budowania i doskonalenia systemów zarządzania jakością.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna