Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

Pełnomocnik systemu zgodnego z ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018

Pełnomocnik systemu zgodnego z ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018

Pełnomocnik systemu zgodnego z ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018

  • Systemy zarządzania jakością
    Szkolenia zamknięte
  • CZAS TRWANIA: 3 dni / 24 godziny szkoleniowe

Zakres

Uczestnicy szkolenia zdobędą zarówno wiedzę, jak i praktyczne umiejętności niezbędne do pełnienia funkcji osoby zarządzającej i doskonalącej system zarządzania jakością ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001:2018.

 

 

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Zdobycie umiejętności umożliwiających pełnienie funkcji pełnomocnika lub koordynatora zarządzania jakością według ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001.
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Rola Pełnomocnika w Zintegrowanych Systemach Zarządzania.
  • Rola kierownictwa.
  • Konstrukcja systemów zarządzania.
  • Integracja systemów zarządzania – Aneks SL.
  • Kluczowe zagadnienia specyficzne dla systemów i ich integracji.
  • Zasady zarządzania jakością.
  • Zasady zarządzania środowiskowego.
  • Zasady zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
  • Cele systemu zarządzania BiHP.
  • Podejście procesowe.
  • Skuteczność i efektywność.
  • Odpowiedzialność organizacji.
  • Podejście do ryzyka i szans.
  • Ciągłość działania organizacji.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Kompetencje.
  • Wiedza.
  • Doświadczenie.
  • Praca zespołowa.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Kontekst organizacji:
    – Potrzeby i oczekiwania stron zainteresowanych.
    – Potrzeby i oczekiwania pracowników.
    – Zakres systemu zarządzania.
    – System zarządzania i jego procesy.
  • Przywództwo i zaangażowanie:
    – Polityka zintegrowanego systemu zarządzania.
    – Role w organizacji, odpowiedzialności i uprawnienia.
    – Konsultacje i uczestnictwo pracowników.
  • Planowanie:
    – Działania związane z ryzykiem i szansami.
    – Aspekty środowiskowe.
    – Zobowiązania zgodności.
    – Identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyk i szans.
    – Ocena zagrożeń dla zdrowia i bezpieczeństwa oraz innych zagrożeń dla systemu BiHP.
    – Ocena możliwości BiHP.
    – Wymagania prawne i inne.
    – Misja, wizja i strategia firmy a cele w zintegrowanym systemie zarządzania i planowanie ich osiągnięcia.
  • Wsparcie:
    –  Zasoby.
    –  Ludzie.
    – Infrastruktura.
    – Środowisko funkcjonowania procesów.
    – Zasoby do monitorowania i pomiarów.
    – Wiedza organizacji.
    – Kompetencje.
    – Świadomość.
    – Komunikacja.
    – Udokumentowane informacje / podstawy bezpieczeństwa informacji.
  • Działania operacyjne:
    – Planowanie operacyjne.
    – Wymagania dotyczące wyrobów i usług.
    – Projektowanie i rozwój wyrobów i usług.
    – Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz (zakupy, wykonawcy i outsourcing).
    – Produkcja i dostarczanie usługi.
    – Identyfikacja i identyfikowalność.
    – Własność należąca do klientów lub dostawców zewnętrznych.
    – Zwolnienie wyrobów i usług.
    – Nadzór nad niezgodnymi wyjściami.
    – Eliminowanie i redukcja zagrożeń związanych z BiHP.
    – Zarządzanie zmianą.
    – Gotowość i reagowanie na wypadek awarii.
  • Ocena efektów działania.
  • Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena:
    – Ocena zgodności.
    – Zadowolenie klienta.
    – Przegląd zarządzania.
  • Doskonalenie:
    – Incydenty.
    – Niezgodności i działania korygujące.
  • Ciągłe doskonalenie.

ZAWARTOŚĆ:

  • Organizacja i zarządzanie dokumentacją i zapisami.
  • Organizacja i dokumentowanie przeglądów zarządzania.
  • Nadzorowanie zmian w systemie i jego integralność.
  • Planowanie rozwoju zintegrowanego systemu zarządzania.
  • Zarządzanie celami.
  • Nadzór nad oceną zgodności w systemie zarządzania środowiskowym i BiHP.
  • Ocena i dokumentowanie skuteczności systemu.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • ISO 19011 – przegląd wytycznych dotyczących audytowania systemów zarządzania.
  • Proces auditu wewnętrznego.
  • Projektowanie, zarządzanie i doskonalenie programów auditów w zintegrowanym systemie zarządzania.
  • Ocena kompetencji auditorów i rozwój zespołów audytowych.
  • Audity jako źródło informacji w ocenie skuteczności systemów.
  • Komunikacja z najwyższym kierownictwem w zakresie wyników auditów.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Inicjowanie działań doskonalących.
  • Nadzór nad działaniami korygującymi.
  • Nadzór nad działaniami w zakresie ryzyk i szans.
  • ISO 10012 w zakresie zarządzania reklamacjami.
  • Postępowanie w przypadku niezgodności wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Przegląd podstawowych metod i narzędzi zarządzania jakością (SPC, MSA, FMEA, 8D, 5 WHY) w kontekście pracy pełnomocnika/koordynatora ds. systemu zarządzania jakością.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Zasady i kanały komunikacji wewnętrznej.
  • Udział w zarządzaniu kompetencjami pracowników w zakresie wpływu na jakość, środowisko i BiHP.
  • Rozwój pracowników i ich kompetencje.
  • Planowanie i rozwijanie programów motywacyjnych.
  • Rola pełnomocnika/koordynatora w rozwijaniu świadomości.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Przygotowanie i współpraca w zakresie auditów klienta.
  • Przygotowanie i współpraca w zakresie auditów jednostek certyfikacyjnych.
  • Procesy certyfikacji.
  • Przegląd standardów związanych z auditami zewnętrznymi.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Podsumowanie zakresu całego coachingu.
  • Egzamin.
DODATKOWE INFORMACJE:

Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje.

Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony po dalszej analizie potrzeb szkoleniowych.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Pełnomocnicy ds. Systemów Zarządzania, Inżynierowie jakości, Specjaliści ds. zarządzania jakością, Kierownictwo wyższego szczebla, Auditorzy wewnętrzni.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.