Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

ISO 10018 – zaangażowanie i kompetencje pracowników a skuteczność systemu zarządzania jakością

ISO 10018 – zaangażowanie i kompetencje pracowników a skuteczność systemu zarządzania jakością

ISO 10018 – zaangażowanie i kompetencje pracowników a skuteczność systemu zarządzania jakością

  • Systemy zarządzania jakością
    Szkolenia zamknięte
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych

Zakres

Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością i jego procesów, zależy od ludzi, ich zaangażowania w organizacji oraz ich kompetencji. Dlatego istotne jest aby organizacje potrafiły skutecznie identyfikować, rozwijać i oceniać niezbędne kompetencje pracowników oraz kształtować ich zaangażowanie w SZJ.

Na szkoleniu uczestnicy zapoznają się z wytycznymi zawartymi w normie ISO 10018:2012. Wytyczne te stanowią uzupełnienie wymagań ISO 9001 w zakresie z zaangażowania pracowników  
i zarządzania zasobami ludzkimi.

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Przestawienie wytycznych zawartych w normie ISO 10018:2012 (Quality management — Guidelines on people involvement and competence)
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • ISO 10018 – ogólny zakres normy. 
  • Powiązanie ISO 10018 z wymaganiami ISO 9001. 
  • Zaangażowanie pracowników i ich kompetencje a tworzenie wartości dodanej i osiąganie celów organizacji – przegląd wytycznych normy. 

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Czynniki związane z przywództwem.
  • Czynniki zaangażowania pracowników.
  • Czynniki kompetencyjne.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Analiza danych i ustalenie celów dot. zaangażowania i kompetencji pracowników.
  • Tworzenie procedur.
  • Wdrożenie.
  • Ocena skuteczności wprowadzonych działań mierniki i ich analiza.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Odpowiedzialność kierownictwa w zakresie zaangażowania pracowników.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Realizacja wyrobu.
  • Pomiary, analiza i doskonalenie.

ZAWARTOŚĆ:

  • Wytyczne dot. przeprowadzania przez organizację oceny zaangażowania i kompetencji jej pracowników zgodnie z listą kontrolną.
  • Problemy związane z systemem zarządzania jakością wynikające z braku zaangażowania pracowników.

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje. 

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Liderzy, menedżerzy, kierownicy, praktycy jakości, zarządzania jakością, pełnomocnicy kierownictwa ds. SZJ, kierownicy działów Kadr i HR, oraz auditorzy wewnętrzni oceniający proces zarządzania zasobami ludzkimi.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.