To szkolenie to wprowadzenie uczestników w tematykę zarządzania dostawcami pod kątem minimalizacji liczby reklamacji. Omówione zostaną zarówno aspekty systemowe (organizacja współpracy firma-dostawca), jak i aspekty czysto techniczne w zakresie zbierania i analizowania danych oraz wdrażania działań w zakresie szeroko rozumianego ciągłego doskonalenia (CI).
Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje.
Podczas tego szkolenia praktyka to m.in. zadania w zakresie:
Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony po dalszej analizie potrzeb szkoleniowych.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Adresaci:Inżynierowie jakości, kierownicy produkcji, Inżynierowie procesu, Auditorzy jakości, Specjaliści ds. zapewnienia jakości.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna