Odwiedź nas również na:
Facebook
  • pl
Centrum klienta
Facebook

Szkolenia otwarte

FFA – analiza zwrotów z rynku

FFA – analiza zwrotów z rynku

FFA – analiza zwrotów z rynku

  • Szkolenie otwarte
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych
  • TERMIN: 17 maja 2019
  • MIEJSCE: Częstochowa
  • KOSZT: 750zł netto

Zakres

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodą FFA  i jej praktycznym wykorzystaniem w działalności organizacji.

Program

  • Introduction of FFA – Field Failure Analyze process
  • NTF process – no trouble found process
  • Problem solving method – 8D
  • KPI and LL

Dodatkowe informacje:

Zdobywaną podczas szkolenia wiedzę, uczestnicy mają okazję utrwalić podczas wielu ćwiczeń wykonywanych samodzielnie lub w małych grupach. Na podstawie materiałów dostarczonych przez trenera, uczestnicy ćwiczą jak należy poprawnie wykorzystywać narzędzia oparte na FFA.

Adresaci:

  • Pełnomocnicy ds. zarządzania jakością, środowiskiem, BHP itd.
  • Auditorzy wewnętrzni systemów zarządzania
  • Osoby zajmujące się doskonaleniem procesów

Szczegółowe informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Model zarządzania reklamacjami klienta końcowego
  • Model analizy wstępnej defektu
  • Zbieranie danych od OEM
  • Wprowadzenie do analizy ryzyka
  • Zarządzanie reklamacjami zgodnie z QRQC

OPIS:

Zapoznanie uczestników z modelowym podejściem do analizy reklamacji fieldowych na bazie

Wprowadzenie i opis podstaw w zakresie przyjmowania reklamacji i planu postępowania

ZAWARTOŚĆ:

  • Model procesu NTF – defekt/problem nie został odnaleziony
  • Metodologii postępowania w przypadku ustalenia statusu reklamacji
  • Budowanie relacji z klientem
  • Komunikowanie się z OEM i DC
  • Przykład NTF dla reklamacji omówiony w formie ćwiczenia i lub case study zaproponowane przez uczestników

OPIS:

Omówienie i zapoznanie się uczestników z sytuacją negatywnej weryfikacji zgłoszenia klientowskiego

Przypadku nieodnalezienia defektu zgłaszanego przez OEM pomimo poprawnej weryfikacji

Zagadnienie utrwalone ćwiczeniem

ZAWARTOŚĆ:

  • Wprowadzenie do Metody 8D
  • Omówienie najistotniejszych kroków analizy z puntu widzenia FFA
  • Przykład 8D dla reklamacji fieldowej omówiony w formie ćwiczenia lub case study zaproponowany przez uczestników

OPIS:

Umiejscowienie metodologii 8D w procesie FFA

Zagadnienie utrwalone ćwiczeniem

ZAWARTOŚĆ:

  • Metody pomiaru efektywności dla FFA
  • Wybór i ocena działań
  • Aktualizacja dokumentacji PF, CP i FMEA
  • (CSR) Specyficzne wymagania wybranych klientów w FFA
  • Zamknięcie reklamacji i walidacja Lessons Lerned

OPIS:

Omówienie z zespołem metod weryfikacji działań reklamacyjnych

Poprawne aktualizowanie dokumentacji procesowych i systemowych

Weryfikacja wdrożonych LL i komunikacja z klientem

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
e-mail: biuro@proqual.pl
tel.: +48 71 355 18 08
fax: +48 71 72 313 94
Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
Facebook
© Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie!

* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.