Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

CSR – specyficzne wymagania klienta – Jaguar Land Rover (JLR)

CSR – specyficzne wymagania klienta – Jaguar Land Rover (JLR)

CSR – specyficzne wymagania klienta – Jaguar Land Rover (JLR)

  • Systemy zarządzania jakością
  • CZAS TRWANIA: 2 dni / 16 godzin szkoleniowych

Zakres

Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami Jaguar Land Rover (JLR).

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Jaguar.
  • Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od Stage 1 do rekwalifikacji).
  • Nabycie wiedzy w obszarze list kwalifikujących program do procesu PPAP.
  • Poszerzenie wiadomości odnośnie narzędzi jakościowych, metod i tworzenia dokumentacji.
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Omówienie wymagań JLR.
  • Specyficzne wymagania klienta w odniesieniu do IATF 16949:2016.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • JLRQ – „One JLR”
    • Global Phased PPAP – wprowadzenie i przegląd zagadnień.
    • Przegląd procesu.
  • JLRQ Phased cz. 1
    • Capacity Planning – planowanie wydajności.
    • Process Map Phase 0 Run–at-Rate –  produkcja próbna, oceniana.
    • Process Map Phase 1 Quality Verification –  weryfikacja jakościowa.
  • JLRQ Phased cz. 2
    • Process Map Phase 2 Production Verification – weryfikacja produkcji.
    • Process Map Phase 3 Capacity Verification – weryfikacja wydajności.
    • Zatwierdzenie klienta of Phased PPAP.

ZAWARTOŚĆ:

  • Schedule A – APQP/PPAP Evidence Workbook.
  • Wprowadzenie do Schedule A.
  • Zmiany w procesie APQP.
  • Zagadnienia związane z eAPQP.
  • Zagadnienia związane z Sub-Tier Supplier APQP.

ZAWARTOŚĆ:

  • FMEA.
  • Charakterystyki specjalne.
  • MSA.
  • Audity.
  • Rekwalifikacje produktu.
  • Zarządzanie dostawcami.
  • Powiązane procesy specjalne CQI.

ZAWARTOŚĆ:

  • Case study na przykładach organizacji.
  • Ćwiczenia praktyczne w środowisku realnego projektu.

 

DODATKOWE INFORMACJE:
  • Warsztat wspomagany jest prezentacją multimedialną oraz uzupełniony ćwiczeniami.
  • Część teoretyczna przeplatana jest wieloma przykładami.
  • Warsztat może być prowadzony na realnych przykładach firm.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Warsztat adresowany jest do wszystkich osób pracujących w przemyśle motoryzacyjnym i dostarczających swoje wyroby dla grupy Jaguar Land Rover (JLR). Szczególnie dedykowany jest dla pełnomocników ds. systemu zarządzania jakością, właścicieli/menadżerów procesów, auditorów, specjalistów wszystkich obszarów organizacyjnych.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.