Menu
Odwiedź nas również na:
Facebook
Centrum klienta
  • polski
Facebook

Szkolenia zamknięte

CSR – specyficzne wymagania klienta Hyundai i Kia – warsztat

CSR – specyficzne wymagania klienta Hyundai i Kia – warsztat

CSR – specyficzne wymagania klienta Hyundai i Kia – warsztat

  • Systemy zarządzania jakością
  • CZAS TRWANIA: 2 dni / 16 godzin szkoleniowych

Zakres

Podstawowym celem warsztatu jest zapoznanie uczestników ze specyficznymi wymaganiami Hyundai i Kia.

Informacje o programie

Szczegóły po naciśnięciu +

ZAWARTOŚĆ:

  • Wymagania ogólne
  • Wymagania dotyczące dokumentacji, kontrola zapisów
  • Wytyczne odnośnie rejestracji zakładu, posiadania aktualnej wersji wymagań oraz przechowywania wszelkich umów ustaleń i dokumentacji procesowej

OPIS:

Pierwszy moduł zostanie poświęcony na ogólnych omówienie wymagań związanych z systemem zarządzania jakością

Uczestnicy dowiedzą się jak należy postępować z dokumentami oraz zapisami

Zostanie poruszony również aspekt dostępu do aktualnych wymagań KHMC

ZAWARTOŚĆ:

  • Cele jakościowe
  • Przedstawiciel dostawcy – definiowanie osób reprezentujących dostawcę oraz ograniczenia w reprezentacji
  • Przegląd zarządzania – zaangażowanie zarządu w realizowanie celów zawartych w wymaganiach każdego projektu

OPIS:

CSR KHMC uwzględniają również wymagania w zakresie zaangażowania zarządu (w tym obowiązku przeprowadzania przeglądu zarządzania oraz planowania i realizacji celów jakościowych)

Dodatkowo przedstawione zostaną wytyczne związane z ustanowieniem przedstawiciele dostawy

ZAWARTOŚĆ:

  • Szkolenia
  • Planowanie instalacji, urządzeń i wyposażenia
  • Plany awaryjne
  • Czystość pomieszczeń

OPIS:

W trakcie tego modułu omówione zostaną wymagania związane z zarządzaniem zasobami

Przedstawione zostaną wymagania dotyczące zarówno kompetencji pracowników jak również dotyczące organizacji produkcji i infrastruktury

ZAWARTOŚĆ:

  • Planowanie realizacji produktu – poufność, Zarządzanie zmianą
  • Ceny / płatności – charakterystyki specjalne klienta, MSDS / IMDS
  • Weryfikacja projektu i rozwoju – prototypy, ISIR, rozwój dostawcy, FMEA i CP, instrukcje pracy, weryfikacja ustawień pracy, prewencyjne utrzymanie maszyn, planowanie produkcji, Treaceability, własność HKMC, przechowywanie i magazynowanie

OPIS:

Szczególnym aspektem poruszanym w wymaganiach KHMC są te dotyczące  planowania i realizacji produkcji

Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się jakie  są specyficzne wymagania związane z poszczególnymi etapami produkcji

ZAWARTOŚĆ:

  • Identyfikacja narzędzi statystycznych
  • Zadowolenie klienta
  • Audit wewnętrzny
  • Postepowanie z wyrobem niezgodnym, dopuszczenia i odstępstwa
  • Działania naprawcze

OPIS:

Kolejny aspekt jaki będzie poruszony w trakcie szkolenia to wymagania KHMC w zakresie analizowania i doskonalenia procesów

Poruszone zostaną kwestie związane z SPC, prowadzeniem auditów wewnętrznych oraz działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych

Dodatkowe informacje:

  • Warsztat wspomagany jest prezentacją multimedialną oraz uzupełniony ćwiczeniami
  • Część teoretyczna przeplatana jest wieloma przykładami
  • Warsztat może być prowadzony na realnych przykładach firm

Adresaci:

Warsztat adresowany jest do wszystkich osób pracujących w przemyśle motoryzacyjnym i dostarczających swoje wyroby dla grupy HKMC. Szczególnie dedykowany jest dla pełnomocników ds. systemu zarządzania jakością, właścicieli / menadżerów procesów, auditorów, specjalistów wszystkich obszarów organizacyjnych.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna

ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
e-mail: biuro@proqual.pl
tel.: +48 71 355 18 08
fax: +48 71 72 313 94
Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
Facebook
© Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie!

* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.