Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

CSR – specyficzne wymagania klienta – Ford

CSR – specyficzne wymagania klienta – Ford

CSR – specyficzne wymagania klienta – Ford

  • Systemy zarządzania jakością
  • CZAS TRWANIA: 2 dni / 16 godzin szkoleniowych

Zakres

Podstawowym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia ze specyficznymi wymaganiami grupy Ford, nabycie umiejętności ich analizy i dostosowywania do Systemu Zarządzania.

 

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Nabycie umiejętności analizy CSR oraz dostosowywanie Systemu Zarządzania do wymagań klientów.
  • Zapewnianie uwzględniania CSR w procesie projektowania oraz realizacji wyrobu.
  • Zapoznanie się ze specyficznymi wymaganiami Forda.
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Zakres stosowania CSR Ford.
  • Implementacja standardu w organizacji.
  • Specyficzne wymagania klienta w odniesieniu do IATF 16949:2016.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • GPDS – „One FORD”

Global Phased PPAP – wprowadzenie i przegląd zagrożeń.

Przegląd procesu.

  • GPDS Phased cz. 1

Planowanie wydajności – Capacity Planning.

Próbna seria produkcji – Process Map Phase 0 Run–at-Rate.

Weryfikacja jakościowa – Process Map Phase 1 Quality Verification.

  • GPDS Phased cz. 2

Weryfikacja produkcji – Process Map Phase 2 Production Verification.

Weryfikacja wydajności – Process Map Phase 3 Capacity Verification.

Zatwierdzenie klienta.

 

ZAWARTOŚĆ:

  • Zatwierdzanie części do produkcji z uwzględnieniem CSR Ford.
  • Wymagana dokumentacja.

ZAWARTOŚĆ:

  • Zaawansowane planowanie jakości produktu wg Forda.
  • Plan kontroli.

ZAWARTOŚĆ:

  • Matryca specyficznych wymagań klienta.

ZAWARTOŚĆ:

  • Omówienie systemu do oceny produkcji Audyt oceny gotowości procesu.

ZAWARTOŚĆ:

  • Manufacturing process audit – omówienie podstaw auditów CQI dla procesów specjalnych ze specyficznym     wymaganiem Ford dla CQI-9.
  • Charakterystyki specjalne.
  • Capacity Analysis – ocena zdolności produkcyjnej.

ZAWARTOŚĆ:

  • Case study na przykładach organizacji.
  • Ćwiczenia praktyczne w środowisku realnego projektu.
DODATKOWE INFORMACJE:
  • Warsztat wspomagany jest prezentacją multimedialną oraz uzupełniony ćwiczeniami.
  • Część teoretyczna przeplatana jest wieloma przykładami.
  • Warsztat może być prowadzony na realnych przykładach firm.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Warsztat adresowany jest do wszystkich osób pracujących w przemyśle motoryzacyjnym i dostarczających swoje wyroby dla grupy Ford. Szczególnie dedykowany jest dla pełnomocników ds. systemu zarządzania jakością, właścicieli/menadżerów procesów, auditorów, specjalistów wszystkich obszarów organizacyjnych.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.