W branży motoryzacyjnej dla dostawców współpracujących z grupą BMW szczególnie ważne jest spełnienie jej specyficznych wymagań, tzw. CSR’ów. Te wytyczne definiują oczekiwania BMW wobec swoich partnerów w zakresie jakości, procesów, standardów produkcji oraz odpowiedzialności społecznej.
Na szkoleniu CSR BMW przedstawimy szczegółowe wymagania klienta BMW w odniesieniu do IATF oraz omówimy powiązania wymagań VDA, APQP, PPAP jak i kwestie związane z zarządzaniem reklamacjami.
Dużą wartością szkolenia CSR BMW są praktyczne ćwiczenia, które przygotowują uczestników do samodzielnej pracy i implementacji wymagań w swojej organizacji.
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Warsztat adresowany jest do wszystkich osób pracujących w przemyśle motoryzacyjnym i dostarczających swoje wyroby dla grupy BMW. Szczególnie dedykowany jest dla pełnomocników ds. systemu zarządzania jakością, właścicieli/menadżerów procesów, auditorów, specjalistów wszystkich obszarów organizacyjnych.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna