W trakcie szkolenia zarządzanie reklamacjami będzie omówione w bardzo szerokim zakresie: od IATF 16949, przez CSR, po standard CQI. Pokazane też będzie jak w kontekście reklamacji wykorzystywać różne metody zarządzania jakością, takie jak LL, FMEA czy wybrane narzędzia Six Sigma.
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
ZAWARTOŚĆ:
Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje. W ramach tego szkolenia po omówieniu teorii uczestnicy będą pracowali na prawdziwych przypadkach wykorzystując listy kontrolne standardu CQI-14.
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.
Kierownicy i menedżerowie ds. jakości, Pracownicy działów obsługi klienta, Audytorzy wewnętrzni, Specjaliści ds. jakości.
PROQUAL Management Institute
B. T. Greber Spółka Jawna