Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

CQI-14 – zarządzanie reklamacjami i zwrotami z rynku

CQI-14 – zarządzanie reklamacjami i zwrotami z rynku

CQI-14 – zarządzanie reklamacjami i zwrotami z rynku

  • Systemy zarządzania jakością
    Szkolenia zamknięte
  • CZAS TRWANIA: 2 dni / 16 godzin szkoleniowych

Zakres

W trakcie szkolenia zarządzanie reklamacjami będzie omówione w bardzo szerokim zakresie: od IATF 16949, przez CSR, po standard CQI. Pokazane też będzie jak w kontekście reklamacji wykorzystywać różne metody zarządzania jakością, takie jak LL, FMEA czy wybrane narzędzia Six Sigma. 

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Omówienie standardu CQI-14
  • Przygotowanie uczestników do przeprowadzania samooceny w procesie zarządzania gwarancją w branży automotive

Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Przegląd standardów CQI jako uzupełnienia wymagań dla motoryzacji. 
  • Analiza zwrotów z rynku zgodnie z wymaganiami IATF 16949. 
  • Wymagania wynikające z CSR związane z CQI-14. 
  • Prawne uwarunkowania CQI-14. 
  • Zarządzanie reklamacjami w układzie cyklu PDCA. 

ZAWARTOŚĆ:

  • Proces zarządzania gwarancją zgodny z CQI-14. 
  • Zadania organizacji w ramach przygotowania się do zarządzaniem reklamacjami (zaangażowanie kierownictwa, organizacja dostępu do baz danych itp.). 
  • Interakcja z konsumentem i dealerem (w tym zadania dealera). 
  • Przebieg procesu składania reklamacji gwarancyjnej. 
  • Proaktywna prewencja i jej metody:
    – lessons learned;
    wykorzystanie metody FMEA;
    DFSS;
    aktualizacje oprogramowania. 
  • Wykorzystanie cykli szkoleń w ramach działań prewencyjnych. 
  • Zarządzanie reklamacjami a APQP. 
  • Skuteczny proces rozwiązywania problemów przy niezgodnościach po rozpoczęciu produkcji (m.in. analiza wczesnych zwrotów i uzyskiwanie dostępu do pojazdów). 
  • Zapobieganie przyszłym problemom gwarancyjnym – zasady CQI-14 (analiza NTF i innych wskaźników). 

ZAWARTOŚĆ:

  • Jak wprowadzić ciągłe doskonalenie w kontekście zarządzania reklamacjami. 
  • Metody oceny skuteczności procesu. 
  • Ocena skuteczności w oparciu o listę pytań z CQI-14. 
  • Praca z tabelami pytań i ocena wprowadzonych rozwiązań. 
  • Analiza case study w kontekście CQI-14. 

Dodatkowe informacje:

Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje. W ramach tego szkolenia po omówieniu teorii uczestnicy będą pracowali na prawdziwych przypadkach wykorzystując listy kontrolne standardu CQI-14. 

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Kierownicy i menedżerowie ds. jakości, Pracownicy działów obsługi klienta, Audytorzy wewnętrzni, Specjaliści ds. jakości.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Imię i nazwisko

    Nazwa firmy

    Adres e-mail

    Numer telefonu

    Dodatkowe informacje

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub/i zapisu na szkolenie. W przypadku wyrażenia poniższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych/handlowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych w tym przysługujących praw znajdą Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.

      Administratorem przekazanych danych jest PROQUAL Management Institute – B.T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Dane przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji na temat przetwarzania danych, w tym przysługujących praw, znajdą Państwo w naszej Polityce prywatności.