Odwiedź nas również na:
Facebook
Facebook

Szkolenia zamknięte

A3 – metoda doskonalenia procesów (działania korygujące i zapobiegawcze)

A3 – metoda doskonalenia procesów (działania korygujące i zapobiegawcze)

A3 – metoda doskonalenia procesów (działania korygujące i zapobiegawcze)

  • Doskonalenie procesów
  • CZAS TRWANIA: 1 dzień / 8 godzin szkoleniowych

Zakres

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in. czym różnią się od siebie działania korekcyjne, korygujące i zapobiegawcze. Dodatkowo na szkoleniu będą przećwiczone i omówione narzędzia wspierające analizę: 5W2H, Diagram Ishikawy i 5xWhy.

Podstawowe cele szkolenia to:

  • Omówienie procedury A3.
  • Prezentacja podstawowych narzędzi związanych z działaniami prewencyjnymi.
  • Przećwiczenie sposobu wypełniania raportu A3.
Informacje o programie

ZAWARTOŚĆ:

  • Przegląd metody rozwiązywania problemów jakościowych (A3 na tle 8D, DMAIC, 6 Panel itp.).
  • Kontrola a prewencja – dlaczego nie można tego mylić.
  • Działania korygujące i zapobiegawcze – podobieństwa i różnice w kontekście konieczności ich inicjowania.
  • A3 jako konsekwencja pojawianie się problemów jakościowych.

ZAWARTOŚĆ:

  • Części raportu A3 – przegląd zawartości.
  • Praca grupowa – skład zespołu i zasady współpracy.
  • Praktyka poszukiwania przyczyn niezgodności.
  • Zapisy dotyczące podjętych działań.
  • Praktyczne sposoby wdrożenia wymagań w zakresie ciągłego doskonalenia i zapobiegania niezgodnościom.
  • Weryfikacja raportów A3 od dostawców.

ZAWARTOŚĆ:

  • Budowanie zespołu interdyscyplinarnego.
  • Komunikacja w zespole.
  • Grupowe poszukiwanie przyczyn niezgodności – dobór metod pod specyfikę zespołu.

ZAWARTOŚĆ:

  • Metody podnoszenia kreatywności zespołu przy szukaniu przyczyn problemu.
  • Analiza zależności i diagram Ishikawy.
  • Podstawy PFMEA.
  • Czerpanie informacji z SPC i MSA.
  • Wybór działań: metody LEQ i ZWI.
DODATKOWE INFORMACJE:

Dbamy o to, żeby dużą część szkolenia zajęły ćwiczenia i praktyczne warsztaty – wtedy uczestnikom szkolenia łatwiej zapamiętać nowe dla nich informacje.

Podczas tego szkolenia praktyka to m.in. zadania w zakresie:

  • Raportowanie analizy zgodnie z A3.
  • Studium przypadku na procesie klienta.
  • Praca z technikami podnoszącymi kreatywność zespołu.
  • Praca z narzędziami 5W2H i 5WHY.

Szczegółowy zakres szkolenia zostanie uzgodniony po dalszej analizie potrzeb szkoleniowych.

Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia.

Adresaci:

Osoby zajmujące się doskonaleniem procesów. Pełnomocnicy ds. zarządzania jakością. Auditorzy wewnętrzni systemów zarządzania.

Zapisz się na szkolenie lub zapytaj o szczegóły

    Imię i nazwisko

    Nazwa firmy

    Adres e-mail

    Numer telefonu

    Dodatkowe informacje

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest PROQUAL Management Institute – B. T. Greber Sp.J. z siedzibą przy ulicy Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zgodnie z prawnie uzasadnionym celem administratora. W przypadku wyrażenia powyższej zgody, dane będą również wykorzystywane do przesyłania treści marketingowych. Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej Polityce prywatności

    PROQUAL Management Institute
    B. T. Greber Spółka Jawna

    ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław
    e-mail: biuro@proqual.pl
    tel.: +48 71 355 18 08
    fax: +48 71 72 313 94
    Godziny pracy biura: 8:00 - 16:00 Więcej
    Facebook
    © Copyright PROQUAL | Realizacja PROADAX
    close
    close
    Potrzebujesz więcej informacji?
    Oddzwonimy do Ciebie!

      * Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.