Szkolenia zamknięte

 

Szukaj po nazwach szkoleń
Szukaj w treści szkolenia
Search in posts
Search in pages
Typ szkolenia
Szkolenia otwarte
Szkolenia zamknięte

Ogromną zaletą szkoleń zamkniętych jest to, że można pracować na konkretnych przykładach, dedykowanych nie tylko do firmy, w której prowadzimy szkolenie, ale wręcz do konkretnej grupy (inaczej wygląda np. szkolenie z rozwiązywania problemów dla grupy produkcyjnej, a inaczej dla administracji, pomimo że pochodzą z tej samej firmy).


Mamy specjalne, opracowane przez nas narzędzie do identyfikacji potrzeb grupy szkoleniowej i jej przedszkoleniowych kompetencji. Na podstawie tak zebranych informacji możemy przygotować szkolenie o takim zakresie, który rzeczywiście jest potrzebny szkolonym pracownikom.
Sprawdź jak to u nas działa w praktyce!

Systemy zarządzania jakością

12 sierpnia 2016

Auditor wewnętrzny – doskonalenie warsztatu pracy (czyli jak lepiej prowadzić audity)

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

Auditor Zintegrowanych Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

BRC Global Standard for Food Safety v.7 – wymagania i wdrażanie

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

BRC v. 7 – auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności

Szkolenie zamknięte

Narzędzia zarządzania jakością

14 września 2016

APQP – zaawansowane planowanie jakości wyrobów

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

AQL – statystyczna kontrola jakości

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

Badanie satysfakcji klientów (kontekst zarządzania jakością)

Szkolenie zamknięte
12 sierpnia 2016

DOE – planowanie eksperymentu *szkolenie z wykorzystaniem komputerów

Szkolenie zamknięte

Doskonalenie procesów

13 września 2016

5S – wdrażanie i doskonalenie systemu

Szkolenie zamknięte
16 sierpnia 2016

Kanban – warsztaty

Szkolenie zamknięte
16 sierpnia 2016

Lean Manufacturing

Szkolenie zamknięte
23 stycznia 2017

Lean Manufacturing w logistyce

Szkolenie zamknięte

Kierowanie ludźmi

12 sierpnia 2016

Asertywność w kontaktach zawodowych i życiu osobistym

Szkolenie zamknięte
Nasz wskaźnik lojalności klientów NPS (wskaźnik siły marki), jest na poziomie „World Class”! Jesteśmy z tego bardzo dumni.