Doradztwo

Doradztwo, audity, wdrożenia

Wdrożenia

Z uwagi na to, że praktycznie każdy projekt jest inny, i to nie tylko w zakresie celów, ale przede wszystkim specyfiki organizacji i jej otoczenia, każdy projekt zaczynamy od auditu „zero”. Nam dostarcza on bardzo wielu cennych informacji pozwalających na opracowanie realnego harmonogramu projektu, a dla klienta jest okazją do podkreślenia szczególnie ważnych dla niego elementów. To do czego staramy się przywiązywać bardzo dużą uwagę, to budowanie bardzo dobrych relacji interpersonalnych z zespołem wdrożeniowym. W każdym projekcie są kryzysy, w każdym projekcie są trudne terminy – w dobrej atmosferze możemy sobie z tym o wiele łatwiej radzić.

Audity

Audit w firmie nie musi być powodem stresu – to przede wszystkim narzędzie do rozwoju systemu. Naszą specjalnością są audity „przedcertyfikacyjne” – dzięki wielu latom doświadczenia jesteśmy w stanie bardzo dokładnie ocenić zgodność systemu z podanymi kryteriami auditu i doradzić, jak ten system poprawić. Wielokrotnie wykazywaliśmy niezgodności, których nie zauważyli nawet uważni auditorzy drugiej strony (auditorzy klientów) – dlatego też to zawsze nasz klient decyduje, które z naszych uwag poauditowych ostatecznie wdrożyć, czyli na ile „idealny” chce mieć system. Prowadzimy również warsztaty dla auditorów wewnętrznych, rozwijamy ich warsztat pracy, dzięki czemu każdy ich audit będzie mógł przynieść wiele korzyści.

Konsultacje

Konsultacje są jak korepetycje – pomagamy w rozwiązaniu konkretnych problemów. Dobrze dobrane kompetencje konsultanta są jak zwykle kluczem do sukcesu. Obszary, w których mamy wybitne kompetencje, to m.in. systemy zarządzania, zarządzanie ryzykiem, statystyka w zarządzaniu i optymalizacja procesów.